sobota, 7 września 2013

Imagin z Harrym ♥ część I

A więc moje gołąbeczki specjalnie dla tych, którzy chcieli imagin z Harrym
Dedykacja dla Darcy Styles 

_________________________________________________________________


— ♣ Od dłuższego czasu przygotowujesz się na koncert twojego ulubionego, jak i najsłynniejszego zespołu One Direction. Członkowie tego zespołu są przystojni i utalentowani, a ty jesteś zachwycona jednym z nich najbardziej. A mianowicie Harrym, który ma piękne zielone oczy, lokowate włosy i seksownie ochrypnięty głos. Uważasz go za Boga wśród wszystkich chłopaków. Możesz wpatrywać się w jego zdjęcie godzinami i nigdy ci się nie nudzi. Ubierasz krótkie spodenki i bluzkę na ramiączkach oraz marynarkę z rękawami ¾ za łokcie, bo ta noc naprawdę jest ciepła. Wiesz, że gdy ich ujrzysz temperatura twojego ciała wzrośnie jeszcze bardziej. Kończysz makijaż i wychodzisz z domu, gdzie czeka już w samochodzie twój tata. Zawozi cię na koncert.
-Jak się skończy zadzwoń po mnie-mówi tata.
-Dobrze-odpowiadasz i całujesz go w policzek. Wyszłaś ze samochodu i pędem ruszyłaś na halę, by zająć odpowiednio bliskie miejsce. Udaje ci się dopiero stanąć w dziesiątym rzędzie miejsce B. Czekasz godzinę, aż w końcu na scenę wychodzi pięcioro przystojniaków Liam, Niall, Zayn, Louis i oczywiście Harry. Każdy zaczął piszczeć wraz z tobą. Przez cały koncert śpiewasz razem z wszystkimi ich piosenki, które doskonale znasz. Kiedy koncert dobiegł końca głos zabrał Louis:
-Kochani mamy dla was niespodziankę. Za chwilę nasz komputer wylosuje miejsce. Wybrana osoba pójdzie na scenę, a potem do naszej garderoby i pozna nas osobiście. Cieszycie się?-pyta, a w odpowiedzi otrzymuje piski radości.
-Ale macie energii. Więc uwaga komputer losuje… I jest to rząd dziesiąty, miejsce E-krzyknał, a ty zrezygnowana patrzysz na ową szczęściarę.
-Wybaczcie, ale wzrok mnie zawodzi. Nie miejsce E tylko B-krzyczy ponownie Louis, tylko tym razem poprawnie i rozgląda się.
-Kto to?-pyta Liam.
Jesteś w szoku, ale mimo wszystko podnosisz rękę i podchodzi do ciebie ochroniarz prowadząc cię na scenę. One Direction podchodzi do ciebie i niespodziewanie przytula się każdy z osobna. Taki przysłowiowy „niedźwiadek”.
-Jak się nazywasz?-pyta Liam.
-[T.I] [T.N] – mówisz imię i nazwisko nieśmiało.
-Ślicznie, a teraz zabieramy cię ze sobą-mówi twój idol, a potem schodzicie ze sceny i idziecie do garderoby. Będąc na miejscu siadasz na kanapie przed chłopakami zdenerwowana.
-Cześć-mówisz głupio i widzisz uśmiech na ich ustach.
-Znasz nas, więc nie będziemy się przedstawiać, ale możesz opowiedzieć coś o sobie-mówi Zayn i posyła ci uśmiech.
Zgadzasz się i opowiadasz o sobie. Czujesz na sobie ich wzrok i nie raz się zacinasz, bo się krępujesz. Po jakiś dwóch godzinach robisz z nimi zdjęcie, dostajesz autografy i wychodzisz jak gdyby nigdy nic. Będąc przed halą chcesz zadzwonić do taty, ale nigdzie nie umiesz znaleźć telefonu.
-Zgubiłaś coś?-słyszysz za swoimi plecami pytanie. Odwracasz się i widzisz uśmiechniętego Harrego Stylesa.



-Yyy..tak telefon. Muszę zadzwonić po tatę, bo nie mam czym wrócić tłumaczysz.
-To twój?-pyta i wyciąga z kieszeni spodni dobrze ci znany model telefonu.
-Tak to mój. Gdzie był?
-Zostawiłaś na szafce w garderobie-odpowiada i podchodzi bliżej podając ci telefon.
-Dziękuję Harry. Nie wiem jak bym trafiła do domu, a za zgubienie telefonu niezła bym karę dostała-mówisz, a chłopak zaśmiał się.
-To może zróbmy tak, że odwiozę cię co?-proponuje.
-Nie trzeba. Nie zawracaj sobie głowy-mówisz.
-To nie kłopot. Daj spokój chodź [T.I]-chwyta cię za dłon i ciągnie w stronę czarnego luksusowego samochodu. Wsiadacie, podajesz adres i chłopak ruszył. Odwiózł cię bezpiecznie pod sam dom. Przez całą drogę niemal płakaliście ze śmiechu, bo Harry tak się wygłupiał.
-Dziękuję za podwózkę-mówisz i uśmiechasz się. Naciskasz już klamkę chcąc wyjść, ale niespodziewanie chłopak chwyta cię za rękę.
-Spotkamy się jeszcze?-pyta z nadzieją.
-Jeśli tego chcesz to tak-odpowiadasz.
-Chcę. To mój numer. Jak będziesz miała ochotę napisz-wręcza ci małą karteczkę i muska delikatnie wargami twój zaróżowiony policzek.
-Na pewno napiszę. Do zobaczenia Harry-szepczesz.
-Do zobaczenia [T.I.]-posyłasz mu przyjazne spojrzenie i wysiadasz ze samochodu. Podchodzisz do drzwi i wchodzisz do domu. Przez chwilę patrzysz przez małe okienko koło drzwi, a potem idziesz do swojego pokoju i kładziesz się na łóżku. Kilka minut później odpływasz w krainę Morfeusza śniąc o Harrym.
Kto wie, może tych dwoje połączy jakaś więź.
___________________________________________________

Mam nadzieję, że się wam podoba. 
Za wszelkie błędy przepraszam. 

Z KIM MA BYĆ KOLEJNY? < 3

25 komentarzy:

  1. Jaki cudowny imagin! Jak ja sobie pomarzyłam. Nie jestem Directioners ale mnie poruszył. Cudownie piszesz. Ja bym chciała kolejny z Zaynem :*
    ostatni-wdech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za koemntarz u mnie;) Jak już weszłam to przeczytałam Twoją notkę i jestem pod wrażeniem;) Bardzo ciekawie piszesz, tylko jak dla mnie- za krótko;D Nie myślałaś może o pisaniu opowiadania? Myślę, że doskonale by Ci wyszło. Bo pomysłów jak widzę masz całkiem dużo;)
    Oczywiście będę Cię informować o następnych i chciałabym, żebyś Ty robiła to samo;) Dodam Cię też do linek zgadzasz się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeden blog z opowiadaniami ;*
      Link jest podany obok <3

      I też z opowiadaniami o One Direction.

      http://in-my-mind-i-cry-for-love.blogspot.com

      Możesz zajrzeć .xx

      Usuń
  3. Świetny imagin :) Masz talent do pisania imaginów :))) Dzięki za info o nowej notce ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku każdy chciałby zostać tak wylosowany! Co za szczęście!
    I że ona była w stanie coś wykrztusić.. Po za tym jak mogła nie poprosić ich o nagranie jak śpiewają czy coś, nie wierzę.. xd
    Ale przynajmniej ma Harrego xd co za przypadek ;P
    ŚWIETNY <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski imagin. Czytając to poczułam się jakbym była taka wyjątkowa. szkoda, że nie był trochę dłuższy, chciałabym wiedzieć jakie będzie drugie spotkanie. <3 A z Harrego dżentelmen podwiózł ją haidshkjfahjfksda <3
    Poprostu świetny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. http://one-direction-in-our-life.blogspot.com/ zapraszam na nowy rozdział. :)

      Usuń
  6. jedno słowo... GENIALNY! GENIALNY, GENIALNY ! (no dobra, to były 3 słowa xd) mam nadzieję, że napiszesz 2 cześć :3 i no własnie, niech następny imagin bd nextem :D Pozdrawiam i zaprasam do siebie : http://kronikizakrecenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny :) Nappisz kolejny z Louisem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super:P
    Ja bym teraz chciała z Zaynem :P

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG to jest boskie :) Może napisałabyś drugą część tego imagina, bo bardzo chciałabym się dowiedzieć co będzie dalej :)
    Agan :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie druga część .xx

      Usuń
    2. Dziękuję, dziękuję, dziękuję :******** Nawet nie wiesz jaki mam teraz zaciesz :D
      Agan

      Usuń
  10. Jest cudny ! Tylko jakby na prawdę takie rzeczy się zdarzały... A następny z Louisem, by było super ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. łoo jak dobrze że będzie druga część.
    On jest taki cudowny ebyudvxv *-*
    +
    pojawił się nowy imagin na blogu xx zapraszam :
    http://1d-imaginy-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że nie z Louisem ale i tak jest boski <3
    u mnie nn :)
    I czekam na następny imagin :P

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie, skoro jest ich aż tylu można też po "imaginować" o każdym oddzielnie. czemu nie:)
    ps.
    u mnie NN

    OdpowiedzUsuń
  14. Super świetne zajebiste!!!
    Dziękuję za dedyka! Było mi niezmiernie miło przeczytać imaginka ze Stulesem *.*
    Mieć tego fuksa i zostać wylosowanym.... mmmm ;* Marzenie nie jednej z nas! Achh pięknie by było ♡♥♡
    Może następny z Zaynem jakiś smutny... o albo z Larrym :)

    Zapraszan do mnie
    najlepszeimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Megaaa ;D
    Szczęściaraaa ;]
    Eh chciałabym tak haha ;>
    Pozdrawiam Bella♥

    zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie kolejny rozdział;) Serdecznie zapraszam do przeczytania i liczę na szczere opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja, SUPER IMAGIN!!! Jest nowy post na My life is a beautiful dream i w Animacjach o One Direction też. Obiecałam więc informuje. Love ya, Kara Xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na zapoznanie się z informacją na mury-bruki oraz na dalszą część mojego opowiadania, która widnieje już na nowym blogu, którego adres jest w podpisie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam na kolejny imagin :)
    http://1d-imaginy-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Awww:* Cud miód i malina <3 bardzo fajny ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze .xx
To naprawdę dla mnie wiele znaczy :*