czwartek, 15 sierpnia 2013

Imagin z Zaynem ♥

Tak wiem wy mieliście napisać z kim ma być pierwszy, ale nie mogłam się powstrzymać, by nie dodać żadnego imagina. Przyszedł pomysł i dodałam. 
Zapraszam .xx

__________________________________

— ♣ Siedzisz właśnie smutna w parku po kłótni z rodzicami. Nie wiesz czemu trzymają cie tak krótko. Przecież nie sprawiasz żadnych problemów.
Jesteś grzeczna. Nagle słyszysz męski, jednak niezbyt przyjemny głos. Ochrypły tak jakby dana osoba była pijana, bądź też na przysłowiowym kacu. Unosisz głowę i widzisz brodatego starego mężczyznę. Na oko 50 lat.
-Można?-pyta.
-Tak oczywiście-odpowiadasz miło, gdyż zawsze byłaś uczona kultury nie ważne kim twój towarzysz był. Po chwili wracasz ponownie do myślenia, jednak czujesz obcą dłoń na swoim kolanie. Momentalnie się odsuwasz, jednak mężczyzna jest nachalny.
Chcesz uciec, jednak chwyta cię za dłoń i ciągnie do siebie. Wyrywasz się, ale nadaremno, jest silniejszy.
Nagle słyszysz inny męski głos:



-Puść ją.
-Nie. To moja niunia-odpowiada brodaty. Nieprzyjemny zapach dociera do twoich nozdrzy i krzywisz się. Szarpiesz raz i dwa, ale trzyma cię mocno.
-Panienka chyba nie życzy sobie twojego towarzystwa-mówi mulat, a brodaty znowu zaprzecza. W końcu mulat odepchnął go i chwyta cię za czerwoną dłoń.
Syczysz cicho czując ból.
-Przepraszam-mówisz.
-Za co?-pyta nieco zdezorientowany.
-Za kłopot-wskazujesz na odchodzącego, nieznajomego, brodatego mężczyznę.
-Jak masz na imię?-pyta.
-[.Twoje imię.] - mówisz .
-Śliczne. Ja jestem Zayn Malik.
-Ty jesteś tym chłopakiem z tego zespołu?-pytasz.
-Tak-odpowiada krótko i bierze cię za rękę.
-Dziękuję za pomoc. Pójdę już.
-A może dasz się gdzieś zaprosić?
-Naprawdę?-pytasz.
-Tak oczywiście, a z tą ręką to zaraz coś wykombinuję.
-Nie trzeba Zayn-mówisz, jednak on uparty zaprowadził cię do apteki. Kupił potrzebne rzeczy i opatrzył ci dłoń.
Po chwili idziecie w stronę miasta.
-Zayn nie powinni zobaczyć nas razem.
-Dlaczego? Jestem aż taki zly?-pyta.
-Nie, ale wiesz gazety, zdjęcia-wymieniasz.
-[T.I] to nieważne. Chcę by wiedzieli.
-Wiedzieli? Ale po co?
-Po to by wiedzieli, że spotkałem tak śliczną dziewczynę.
-Ale..-zaczynasz mówić rumieniąc się, ale mulat przerywa ci i całuje cię namiętnie.
-Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?-pyta się chłopak.
-Chyba-mówisz uśmiechając się delikatnie.
-Więc bądź przy mnie-znów cię całuje, a ty odwzajemniasz i wtulasz się w jego ramiona.
Spędzacie resztę dnia ze sobą ze wspaniałymi humorami.
Spotykacie się codziennie, ale już jako para. Pogodziłaś się z rodzicami, a oni akceptują twojego chłopaka.
Kto wie może w przyszłości połączy was coś jeszcze mocniejszego.


________________________________________

Nie wierze, że to napisałam.
Jak wam się podoba pierwszy imagin?

Z KIM MA BYĆ KOLEJNY? ♥

KTO CHCE BYĆ INFORMOWANY? 

16 komentarzy:

  1. Boski ♥ Już nie mogę się doczekać następnego :)
    just-you-and-one-direction.blogspot.com
    Agan :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Czekam na następnego imagina. Może być z Niallem ?
    + Zaobserwowałam bloga :D
    @Paulinaxdx

    OdpowiedzUsuń
  3. Superaśny imaginek czekam na następny!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to romantyczne. Moja siostra to czytając prawie się popłakała, więc gratuluje za wymyślenie tak wspaniałego imagina.
    zapraszam również do siebie. pisze bloga o One Direction. Mam nadzieję, że historia, którą wymyśliłam cię zaciekawi. xoxo http://one-direction-in-our-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. o jejku jaka słodka końcówka *o*
    boski <3
    Następny mogę prosić z Harry'm? ;>
    i tutaj, też powiem że chciałabym być informowana, jesli to nie problem xx
    weny xx

    + onlyouharrystyles.blogspot.com c;

    OdpowiedzUsuń
  6. Super:) Ja bym chciała smutny imagin z Niallem. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ja też jestem za smutnym imaginem z Niallerem ;)
      Ten imagin suuuuper ;*
      Fajnie się czytało
      Ten stary 50 letni dziad jaki gnojek xdxd


      Zapraszamy do siebie
      najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

      Usuń
    2. Haha :D \
      To prawda :*
      A kolejny bd dłuższy , 33

      Usuń
  7. Jest świetny :D A ja bym wolała wesoły z Niallem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. lepiej uwierz, bo super jest ten imagin, świetny pomysł, po prostu czad :) oby tak dalej :D Mh... następny moze być z Liasiem :D
    Zapraszam do mnie: http://kronikizakrecenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny róż na background'zie:)
    ps.u mnie NN:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne lubię Zayna , ale najbardziej Louis : )
    Zajrzyj do mnie to dla mnie ważne :p
    http://hogwartitsmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. łoo, świetny, naprawde :)
    super piszesz :D
    zaparaszam tutaj http://1d-imaginy-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze .xx
To naprawdę dla mnie wiele znaczy :*